Dagens ridpass

Borstade av min smutsiga kuse till häst. Det tog sin tid kan jag säga. Och det värsta är att hon kommer vara lika grisg imorgon igen. Suck.... :( men jag vill inte att hon ska gå med täcke jämt så jag får skylla mig själv antar jag ;) Jag vill att hon ska vara häst! Och ett + är att hon är just "smuts" färgad. Hade varait värre om hon hade varit skäck tillexempel eller vit! Ibland har man allt tur!

Efter jag bostat bort smuts för sadeln och tränset så red vi ut en sväng igen. Hon ska stå imorgon så jag bestämde mig för att rida ut igen. Det var bra väder och hon ska gå ganska mkt nästa vecka så. Det kan vara skönt att rida ut 2 dagar irad ute i skog och mark. Bara det bästa för min prinsessa ni vet ;)

Imorgon drar jag till Trollhättan på morgonen och kommer hem på Tisdag. Lär inte uppdatera något imorgon (om jag nu inte gör några inställda vill säga)
Får hoppas att frida kanske kan bidra med något under dagen? Eller vad säger du? ;)
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0