Dagens ridpass

Dagens ridpass
Vilja: Trots att det duggade lite från himelen så tog vi oss ut på en tur i regnet. Vilja har liten vila kan man säga. Rider lugnt i skogen klassas nästan som vila. Positiv häst!
Corre: Longering i 20 min. Skritt & trav i bägge varven. Positiv häst här också. Bra steg och bra tempo. Har inte så mkt mer att säga. Upplägget är väldigt enkelt. Hon springer bara på linan utan inspänning eller hjälpmedel. Det tar vi om 2 veckor.




Har egentligen en massa ideér till bloggen. (Och då menar jag många). Men jag har ingen tid som det ser ut nu. Jag vill sitta och skriva en massa inlägg, ta en massa bilder och titta/komentera en massa bloggar. Vart finns tiden? Önskar jag kunde uppdatera mer och verkligen ge er en läsvärd blogg. Hinner troligtvis inte uppdatera så mkt mer ikväll. Ska fixa stallet osv.... Drar upp imorgon till skolan och sen är det utgång som gäller på kvällen. Gassh! Bråttom, bråttom....
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0