Dagens Ridpass / dags planering

Dagens ridpass:
Ja det blev ett markarbetes pass i ca 30 min. Vilja hade en bra inställning och vi fick den där rätta kännslan. Härligt och givande med andra ord. Riktigt roligt att hon går så bra just nu. Hon är min lilla gråa dröm!
Vi jobbade med att öka och korta på lång-kort sidorna. Samt halter. Lydnaden var dagens prio. Och det fann hon sig ganska bra i. Galoppen satta också. Räknade till totalt 3 bocksprång per var ungefär. Haha, vilken förbättring!

Och när jag ändå i skrivande
stund uppdaterar:

- Hovslagaren kommer imrgon vid 9-10 på morgonen
- Jag åker till en kompis vid 2 och kommer hem senare på kvällen.
- Bokat en plats på hoppträningen nu också! Härligt! Hoppas bara att bilen är lagad imorgon. Men de är ganska snabba så det lär inte vara några problem. ;)










/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0