Mina djur

Förutom vi har 3 hästar så har vi 3 katter, 2 hundar, 1 kanin, 1 marsvin, 1 hamster, 1 fågel och så har vi massor med fiskar. Så vi har nästan ett litet mini zoo hemma ;) Jag har dock tyvärr bara bilder på hundarna, hästarna och fågeln. Men ska försöka ta kort på dom andra djuren någon gång.

Jako är en fågel som mormor och morfar har haft i 30år. Men han är ganska ung endå för dom kan bli upp till 80 år ;)

Baloo är 3 år gammal om jag inte minns fel. Vi fick hem han när han var bara 2 månader. Han är en finsk lapphund. Jag visa han lite på utställningar för och vi kom alltid hem med rosetter.

Charlie är 6 år gammal. Vi fick hem han när han bara varnågra månader. Han är en blandras mellan border collie och shetland sheepdog.
Dom andra djuren berättar jag lite om när jag har bilder på dom :)
/Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0