Första skoldagen + ridpass

Lugn dag trots första skoldagen efter ett allt för kort sommarlov.
Även fast jag redan förra veckan drog igång med sommarskolan kände jag mig extra trött idag. Konstigt det där med rutiner? Kommer troligtvis aldrig förstå mig på det där.
Lite som "händer" i veckan:
Tisdag:
Mer infomation ang projektarbetet i skolan. (Ni vet vad jag ska göra: här)
Onsdag: Stannar över i Trollhättan hos min underbaraste pojke ♥
Torsdag: Börjar gå på vanligt schema (ev dressyrträning)

----
Kvällens ridpass:
Skrittade en tur i skogen. Detta var dagen efter tävlingen. Tävlingen som var något för mkt för min lilla gröna pålle. Men snart har hon nog hittat rutinen - det är bara en fråga om tid. Smördje in hennes ben med linniment också. Gör det alltid efter en tävlingsdag (samma dag) men ibland också dagen efter.

Tänk när rutinen kommer,
Hon slutar överhoppa sig
Och hittar sin "sanna benteknik". Oj vad roligt vi kommer ha det på tävlingsbanan!

Bästa gråa hästen! ♥
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0