Första video inlägget!


/Denise


Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

hästletandet går bra! :) har varit lite svajjigt nu med vad vi letar efter, funderar på att ge pebbles en rejäl chans till och se om jag verkligen vill ha en till häst för att nå höga klasserna, men har ringt på många och planerat tid, men den vi har varit väldigt intresserade utav blev höjd med 100 000 för att den var placerad i två klasser i helgen, rätt höga dock, så den blev lite utanför budget så den är nog struken nu :) så vi fortsätter leta, tränaren har hittat någon riktig tuta och kör häst till mig, men sen har jag även en tre åring jag är förtjust i som jag vill ha som projektarbete :) haha! hästar är jobbigt, speciellt när man ska leta, man måste ju hitta den perfekta hästen :-) Har väl provridit / varit väg och tittat på sådär 6 hästar nu :) ingen som har fallit mig helt perfekt i smaken än!

2011-08-01 @ 16:38:35
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: SIMON LINDBÄCK

svar på din kommentar hos ponnysanning: jag bad ponnysanning skriva ut det för jag själv ville läsa vad där stod och jag visste ju att det inte var sant, men håller med dig att dom har gränser..



ville bara se hur jävla patetiskt det var..

2011-08-01 @ 23:50:21
URL: http://simon.lindbacks.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0