God morgon!

God morgon allihopa!
Hästarna äter frukost och jag planerar dagen. Har egentligen inte så mkt att planera direkt men men ;) Hästen ska lastas så fort mamma kommer hem runt 16.00 sen rullar vi mot Nossebro. Så jag behöver bara borsta rent den grå och slänga in sadeln + träns. Jobbig dag eller hur? Ska gå en runda med min Tova-tott också. Känns som en relativt lugn dag. Skönt!




Kanske ska pyssla lite med min super goa Corre också. Hon har nästan glömts bort lite. Det är just nu bara Vilja och Tova som är i focus. Stackars lilla Cornelia. Ska se om jag kommer ihåg att frisera henne lite. Det är ju snart dax att börja rida också! Hade helt glömt av att säga det men Corre har gått upp ganska mkt i vikt sen vi bytt foder osv. Hon ser inte riktigt lika tunn och tråkig ut. Snart är det dax att hoppa upp i sadeln igen. Underbart!



/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0