Kolla mejlen?


Något som jag blir så trött på - att folk inte svara på mejl.
Det finns nog inget som är så irriterande! Jag är helt säker på att folk kollar sin inkorg minst en gång i veckan. Framför allt om man håller på med "affärer" över internet.
Har väldigt svårt att tänka mig något annat.

Jag hade iallafall beställt ett pannband via en tjej på hastnet. Jag gav henne min beställning (så och så) och hon svarade snabbt att det skulle hon fixa. Detta var 4 juli. Efter 10 dagar hörde jag av mig igen. För att kolla så hon inte glömt av mig. Men då hade hon varit på semester i vecka - och det är klart att man ska ha lite semester. Vänta är inget problem. Sen hörde jag inget på ett bra tag - och så skickade jag igen den 27 juli och frågade om det närmade sig att vara klart.
Inget svar.... kollar folk inte mejlen längre eller vad är det frågan om?
Jaja, hennes förlust - jag kan köpa pannband av någon annan.
Det är hon som förlorar "kunder" och pengar ;)
/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0