Min bloggplats


Dagens bloggplats blev "solhörnan" utanför TVrums fönstret. Datan, kameran, mobilen och min cola är med. Tror jag ska klara mig en stund iallfall. ;) Solen skiner och medans jag bloggar är planen att jag ska få lite färg. Ser ut som ett spöke! Och nu när jag ändå ligger här och uppdaterar vill jag tala om en sak: Bloggens första videoinlägg är på gång. Spännande va? Det tycker iallafall jag!

Edt:
Och nej! Det är inte jag som ligger på handduken! Riktigt så vit och hårig är jag inte! ;)
/Denise

Kommentarer
Postat av: Kine Vapnar

Haha jasså ;)



Hon ska tillbaka till skara den 8:onde augusti och kollas, är hon inte bra då så kommer dom avliva henne.. Jag hade velat ha henne på foder, men mina förälldrar vill inte..:'/

2011-08-01 @ 12:45:13
URL: http://sisika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0