Projektarbete!

Vila för min lilla grå idag. Imorgon blir det uteritt för min prinsessa. Imorgon gör jag också min "sista" sommarskola-dag. Börjar dock den riktiga skolan på Måndagen därpå. ;) Det ska bli riktigt härligt faktiskt! Går in på mitt sista år på gymnasiet. Projektarbete och stundent. Fullt upp. Dessutom ska jag ta tag i körkortet när skolan drar igång. Jag ska ha det innnan våren. (Det är målet iallafall)


Sista året på gymnasiet har man också något som kallas för projektarbete. Där man själv lägger upp ett projekt under hela hösten + våren. Man kan göra en massa. Och eftersom jag går "idrott" ska jag hålla mig inom den kategorin. Pratade igår med en utav mentorerna ang projektet och han "godkände" min idé!
Min idé för projekt arbete:
Få Corenlia i tävlingskondition.
- Hull
- Muskler
- Kondition
- Träning





Jag ska helt enklet bygga upp hennes kondition sucseivt under hösten och våren. Just nu är hon helt ur kondition. Inga muskler överhuvudtaget pga fölningen och avställningen. Målet med hela projektet är att hon ska gå från helt otränad till sin första tävlingsstart. Det blir lätt att skriva och utvädera. Det känns verkligen bra. Corenlia kommer få toppkondition och jag kommer få bra betyg. Två flugor i en smäll! ;)






/Denise







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0