Rest in peace ♥

Rest in peace
Idag sommnade en fantastisk häst in. Keizer Annabel, som nu betar på de evigt gröna ängarna.
Hon fick en hovbesfraktur förra året och blev aldrig riktigt återställd. Nu har hon fått somna in.
Nu känner hon ingen smärta längre.

Keizer Annabel var en speciell häst. Hon är och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Jag köpte henne som en tunn, livrädd gymkana häst 2008 - och sålde henne som en hopphäst med ett hjärta av guld.
Vi började på clearround på 50 cm men:
Vi tävlade upp till LA på regional nivå och en felfri clearround på LA höjd innan hon såldes.
Vi upplevde mkt ihop. Och framför allt: Hon gjorde mig till den ryttaren jag är idag. Vi började om från början tillsammans och vi kämpade ihop. Men tiden vi hade tillsammans tog slut när jag bestämde mig för att gå vidare. Hon såldes då till en duktig tjej och en minst lika duktig medryttare. Men tyvärr skadade hon sig i hagen och efter 1 år av att förska få henne bättre har hon nu fått somna in. Sov gott hjärtat ♥


Tack för att du gav oss tiden vi hade ihop, Tack Keizer Annabel ♥







/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0