Ridning

En liten hästaplutt riden. Min lilla grå.
Red ut en tur i skogen. Lite trav och lite klättring. Lite blandat så där.
Skulle ridit Corre också. Men eftersom mamma inte var hemma vågade jag inte lämna Candie i stallet utan uppsikt. Jag och mamma får fixa det till helgen istället.

Hästarna är iallfall klara för natten. Nu ska jag greja med kläder och fixa lite inför övernattningen imorgon. Ska sova i storstaden Trollhättan imorgon. Undra hur det ska gå? Tur att jag har min gosigaste pojkvän bredvid mig iallafall!


Undra om man inte ska se denna goingen igen. Kommer inte berätta hur min pojkvän reagerade. Det är jag tyst om. Men däremot kan jag säga att min reaktion var den motsatta. Haha!


/Denise
Ps
Ska snacka med Frida om att fixa en ny deisgn.
Denna är så tråkig. Får se vad hon säger ;)

Kommentarer
Postat av: isabella

Vad är bilden från för film? :)

2011-08-27 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0