Uppdatering

Jag har varit lite inaktiv de senaste dagarna har jag märkt. Tråkigt, men sant. Har prioriterat annat eftersom jag går mot de 2 sista dagarna på mitt sommarlov. Sommarskolan drar igång på måndag - jag gör då mitt sista matteprov. Sen hoppas jag av hela mitt hjärta att jag klarar provet så jag får Godkänt i kursen. Det skulle vara underbart!

Har lovat att lägga upp filmen från träningen. Har redigerat filmen 2 GÅNGER. Men varje gång precis innan jag ska spara så stängs hela datan av. ARGHH! Det har inte hänt bara en gång, utan TVÅ! Åh..... men nu sitter jag vid laptopen. Och fungerar det inte på denna datan heller så blir det helt enkelt ingen film. Har annat att göra än att sitta framför datan och greja.....

Igår:
- Skrittur på Vilja
- Hämtat hö
- Ny friserad Corre
Fick hem min nya skjorta också. Jätte söt!
Kommer bli jätte snyggt under min Kingsland kavaj
;)


/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0