Uppdatering

Sorry för dålig uppdatering men jag har tagit vara på dom sista sommarlovs dagarna. Skolan börjar imorgon tyvärr. Men men det är bara 2 år kvar tills man tar studenten.

Mixen fick ett pass i pd igår. Men det gick inte så bra bara för jag sitter och spänner hela kroppen speciellt axlarna, jag borde ta lite avslappnade innan jag rider så kanske det går bättre ;)

Idag så blir det uteritt med Mixen och så blir det att åka till Trollhättan med Robin för att äta lite gott. Vi firar faktiskt 2år idag så då får vi hitta på något kul.

Men vi får hålla tummarna för Denise som är och tävlar lokal för första gången på Vilja idag. :D

Vi hörs mer ikväll.

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0