Creed till Hööks

Den nya katalogen från Hööks har kommit, vilket många säkert märkt? Trots Hööks kritik om att de härmar alla stora märken, så som Scapa och Dyon måste jag hissa deras nya västar. Jag personligen älskar västar! Finns ingen snyggare och skönare att rida med när det är lite kallare vid höst/vår kanten. Är lite sugen på västen i mitten. Grått är väldigt fräsch att rida i tycker jag. Men brun är också en favorit självklart.

Har funderat många gånger på att införskaffa mig en Kingsland väst men 1600 :- är mkt för en väst.  Då tycker jag Hööks är en värdig kandiat på "väst-fronten". De är precis lika snygga och riktigt prisvärda.


299 :-                                               329 :-                                           359 :-   



/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0