Dagens stallbilder:

Grejade lite extra mycket med min andra lilla prinsessa. Min bruna skönhet - Tova.
Friserade hennes svans, pannlugg och öron. Nu ser hon inte så långhårig ut längre.
Vi gick även ut på promenad i samhället.
Har varit jätte dålig på det det senaste. Hon var visseligen utlånad till Frida under en tid. I vintras förra året var jag ute och gick med henne flera dagar i veckan. Miljöträning för att hon ska vänja sig vid nya miljöer, människor och bilar. Men nu är vi igång igen.
Hon var lite tittig och nervös, fast hon gick bredvid mig hela tiden. Ska fortsätta hålla på så här. Det kommer underlätta när hon ska ut och åka nästa år. Då blir det premiering och löshoppningar! :)

Här kommer fler bilder från idag:

"Snyggt" och städat. Väggarna ser ut som f*n och boxväggarna har inte den snyggaste färgen.
 Men aa, vi ska renovera ordentligt nästa år. Vi har redan köpt in nya boxar
- de har bara inte kommit upp ;)




Jag ♥ mina hästar!
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0