Dessa bloggar läser jag:


- theluckyones.blogg.se,
Bästa bloggen! Haha ;)
- isabellanilsson.devote.se, ja vart ska man börja? Jag har läst hennes blogg sedan den startades. Har alltid varit så imponerad av hennes sätt att lösa problem med sina hästar. (Becki från första tiden till nu är ett utmärkt bevis). Bilderna som läggs ut är också riktigt fina och ger bloggen ett extra lyft.
- johannagrant.se, också läst denna bloggen ett bra tag. Älskar hennes outfits, hennes sätt att rida och hennes underbara bilder. En underbar blogg!
- cavaliers.blogg.se, realtivt nystartad blogg. De drevs av Emma Carlsson och Amanda Ljungren (tidigare tworiders.blogspot). Känner bägge två privat och deras blogg är riktigt trevlig. Är fruktansvärt svag för fuxar!
- isabellaochsara.blogg.se, Jätte mysig blogg med en massa utrustning och bilder. En riktigt mysig blogg som sagt!
- amandanordh.webblogg.se, Lilla "plutten" som faktiskt går i min klass. Jag har ju trots allt hjälpt henne mkt med blogg-designer så klart att jag är en trogen läsare. Härlig häst & en go tjej. Svårt att undvika att läsa!

isabellanilsson

 

Läser ännu fler bloggar. Men de halkar jag bara in på ibland.

Jag läser också ponnysanning.blogspot.com
Älskade denna skvaller bloggen för ett tag sedan. Då var det verkligen roligt. Men nu känns det som att det gått överstyr. Det ända bloggen tjatar om är ponnyakuten och vilka bloggare som är tillsammans med vilka. Det senaste "skvallret" gjorde mig nästan arg. Där en bloggare hade varit på fest och sedan hade någon skickat in att denne hade flörtat osv.... who cares? Även bloggare har väl rätt att ha ett liv utanför bloggen? Lämna alla "privata delar" utanför skvallerbloggarna tack! Töntigt att skriva så, ärligt talat och det är ännu töntigare att skicka in. Ge er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0