Dropp, dropp, dropp

Hej alla därute i regnet! Vilken riktig tråk-dag.
Det regnar, uppehåll, regn och mer regn. Men som jag tidigarer sagt.
Bor man i norden är inte detta helt ovanligt. Regniga sommrar är typiskt för vårat blå/gula land.


Så jag har inte gjort något idag - läst i min otroligt spännande bok, pluggat matte och grejat lite i stallet. Så brukar dagarna se ut numera. Mina kompisar tyx ha glömt av mig? Jaja, är man hästägare med pojkvän så är det väl lätt gjort....
Har iallfall en massa färgglada inlägg på gång som ska pigga upp i regn vädret! 

Först vill jag lägga upp en bild på Tova & Candie.

Ser ni hur stor min fölunge blivit? Tova och Candie är nästan lika höga. Trots att det skiljs nästan ett år imellan dem.
Tova - ponny 1 åring (u: It takes time, 148 cm - e: Thornberry love knot, 124 cm)
Candie - storhäst föl (u: Corre, 175 cm - e: Cassanova, 160 cm)

Nu är visseligen Tova en ponny 1 åring och Candie är en storhäst fölunge. Men ändå. Jag tror att Candie kommer bli en bjässe!
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0