Framöver:

Imorgon drar jag till Trollhättan. Jag och min älsklingen ska spendera fallens ihop (nu när han äntligen är hemma efter sin utbildning) Vi ska åka karuseller, lyssna på go musik och gå strandpromenaden. Bara jag och han ♥

På måndag drar vi till Kungshamn, där ska jag visa honom allt jag gjort under min uppväxt ute på kusten. Har planerat en massa mysiga aktivitet vi ska göra. Det kommer bli som lite semeser för oss två. Vi kommer bo i en liten "lägehet" precis under mina morföräldrar. Det kommer vara som vårt eget nästan. Detta innebär också att Vilja får lite välförtjänt semester.

Bloggningen från min sida kommer inte vara så bra under de här dagarna.
Jag och mitt hjärta ska spendera tid med varandra och då vill jag inte sitta framför datan.
Förbereder lite tidsinställda inlägg till er - men lilla Frida kommer ju hålla bloggen vid liv
när jag är borta - hoppas jag ;)
God natt på er alla därute!
/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0