Inga bilder på mina.....knoppar?

Hade lovat att ta lite bilder under kväll - på mitt "knoppande". Haha, knopparna blev så fula att vilken dressyrryttare som helst hade blivit tårögd. "Stackars arma amatör..." ;) Ungefär så! Vågade därför inte ta kort. Måste träna liiite till. Sen hade det kanske varit roligt att lägga ut en "före" och en "efter" bild på spektaklet. Men ajja - det får bli en annan gång.

Vill få till runda små knoppar som STÅR UPP! Jag vill inte ha liggande. Det är ju inte alls speciellt, nej nej. Rakt ska det vara. Läste på en annan blogg att om man rullar knopparna uppåt så blir det stående. Ska kolla nogrannare på detta imorgon. Nu är det hårdträning som gäller!

En video jag hittade på youtube. Men jag vet inte om blev så mkt klokare. Ska analysera filmen ytterligare, återkommer med rapport!

EDT: Fast....nu blev jag nästan lite tveksam. Detta är ju inte så snyggt.....
 ← fast skippar man det vita gummibanden kanske det blir bättre?
/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0