Irriterad fölunge

Hemma efter en dag + natt i Trollhättan. Bort bra men hemma bäst. Är trots allt en riktig lantis - och trivs därför bäst på landet bland hästarna och hästlukten. Trånga bussar och kalla gator är inte riktigt "mig" ;) Så det var bara till att ta tidiga bussen hem för att släppa ut mina små älsklingar. Men de tröttnade ganska fort. Tog in dem vid 1 igen - då fölungen tyckte insekterna var extra jobbiga idag. Hon var riktigt irriterad kan jag tala om! Men det tyckte nog allihopa för de riktigt njöt när de kom in.

Ikväll blir det ridning på min lilla grå - som vanligt. Bästa gråa hästen ska få hoppa lite idag tänkte jag. Får se vad hon säger om detta. Det brukar dock vara ett ganska positivt mottagande från hennes sida. Hon tycker verkligen det är super roligt. Men så blir hon lite vinglig och tveksam. Men hon har ALDRIG stannat - hon hoppar för min skull. Även fast det kanske inte alltid är rätt läge ;)

Ja ni ser ju själva - nöjd fölunge....knappast.....
Hon står dessutom vid "fel häst". Knasbollen
!

Två ansikts bilder på mina skönheter ♥



Efter intagning:
Något nöjdare. Om man läser hennes ansiktsuttryck!

/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0