Lite halvt meningslöst

Jaha bloggen. Sitter med laptopen uppe i mitt rum (!) Ojoj, datan har fått följa med upp på övervåningen. Inte dåligt när man är en svart liten laptop. ;) Nej, nu ska jag sluta skojja. Vill försöka vara lite seriös - inte alltid det lättaste när man är en riktig komiker och vill ha en bra inledning på inläggen.
Vad har jag då på hjärtat?
Ingenting egentligen. Sitter i min ensamhet och försöker komma på något vettigt att skriva. Lättare sagt än gjort! Det kommer nog så småningom. Min hjärna är inte den snabbaste....har jag märkt. Ska rida senare i kväll. Passar på att skriva något vettigt efter ridpasset istället. Blir så mkt roligare.

Planera i tid är viktigt!
För att fylla ut detta meningslösa inlägg har jag lagt upp min och Viljas outfit till nästa tävling:

/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0