Luggen är tillbaka!




(Icke hästrelaterat)
Jag sammlade en massa mod och grabbade tag i saxen -
och volá min lugg är tillbaka! Den blev lite kort, men
den växer ut snart igen. Ganska nöjd om jag får säga det själv ;)

Känner mig som helt ny människa inför skolstarten. ;) Börjar en
vecka TIDIGARE än alla andra! Jag har nämligen ett
prov kvar på sommarskolan. Och nu är det "all in" som gäller.
Jag ska klara mitt sista matteprov. Och när det är fixat -
ja då har jag Godkänt i Matte B = jag har lika stor framtid som
alla andra på högskolan! HÄRLIGT!

Börjar dessutom 3:an till hösten. Jag tar studenten till våren.
Helt skjukt vad tiden går fort. Snart har jag gått ur gymnasiet....
Läskigt vad stor jag börjar bli..... vuxenlivet börjar närma sig!



/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0