Om Denise

Fakta om mig:
Jag är 18 år och hållt på med hästar sedan jag började på ridskola vid 3 års ålder. Hästar har funnits i min närhet under hela min uppväxt. Jag är född till att rida. Utbildat och tävlat mkt problem ponnyer genom åren - då det är absolut roligast. Jag har tävlat upp till LA på regional nivå och startat LA -clearround på C ponny. Men nu har jag lämnat ponnyåren bakom mig och blickar frammåt bland storhästarna. Trots min långa längd (153 cm...) är det bara storhästar som gäller.
Status: Har ett förhållande med Zakarias Larsson - 15 Oktober 2010
 
Detta är mina hästar:

Vilja Mehr -
Skimmel sto född 2006. e: Aerline H - Ata Star L. Köptes in i september 2010 från Gotland. Var då grundutbildad. En dam med en mkt egen "vilja" - ett sto ända ut i hovarna, men med ett hjärta av guld. Tävlar just nu clearrounder på 80 cm/ lokal på lägre nivå.

Corenlia - Brunt sto född 2000. Okänd-Okänd. Köptes in november 2010 som ridhäst. Corre visade dock dräktighetssyntom under våren och konstaterades dräktig i mars 2011 - tjuvbetäckt. (Fölungen föddes i mitten av maj) Corre är nu under igångsättning. Hon är en lugn dam som tar dagen som den kommer. Lika stor som hon är snäll -175 cm (!) MITT PROJEKTARBETE UNDER 3:AN

Count me in - Corres fölunge, född 11-05-11. Lilla Candie är nu 2 månader och växer så det knakar. Föddes med något veka kotor, men rättat sig jätte bra. En social liten fölunge som älskar uppmärksamhet. 
(Pappan är troligtvis varmblod/halvblod e:Cartier)
 
It takes Love - Mörkbrunt sto född 2010. e: Thornberry love knot. Vår egen uppfödning. Lilla Tova mäter sig nu ca 132 cm. Ett framtidshopp! Också en otroligt social idivid, älskar att vara i närheten av människor och stå i centrum.
(U: It takes time)
   
Candie - Corre - Vilja - Tova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0