Om Frida

Lite fakta om mig:
Jag är 17år och bor på en liten häst gård utanför Grästorp. Jag har ridit på ridskola sen jag var 6år men har alltid haft hästar omkring mig. Jag har tävlat upp till regional LA hoppning på ponny (c-ponny) och lokal 1m på stor häst - 110cm på clearround.
Status: Har ett förhållande med Robin Andersson - 21 Augusti 2009






















Detta är mina hästar:

 



Rainbow Helac
f. 2008-03-29
e. Fredriksbergs Esa u. Helacs Fonda
Rainbow som kallas Rally är en trevlig häst som är en korsning mellan New Forest/Varmblod. Han är en häst som alltid kommer fram och ska gosa. Vi ska rida in han nu till hösten. Han är ca 155cm. Vi köpten han 2010.


Magrina
f.1999
e.Epson u.Rina
Magrina som kallas Maggan är ett avelsto som vi ska ta föl på nästa år. Vi har henne på foder. Väldig trevlig dam med egen vilja. Hon är ca 165cm. Vi hämta henne 2011.


Gay-Remix
f.2001-04-09
e.Shogun u.Rexi Gay
Gay-Remix som kallas Mixen är en trevlig och glad kille, men han tror lite att han är mindre än vad han är. Han är ganska stor kille på 175cm. Jag har lånat han på foder. Han har tävlat upp till LA dressyr och 110cm hoppning. Vi hämta han 2011-07-10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0