Pooower!


Det är en sån j*kla power i min häst. Kolla vad maffig hon ser ut - kolla bakbenen :D
Vi har verkligen kommit på varandra. Numera jobbar vi tillsammans och inte emot varandra. Vi trivs och lär ihop. Nu fungerar det mesta för oss. Dressyren, hoppningen, hanteringen och uterittarna. Pusselbitarna börjar hamna på plats. Resan hit har varit kämpig. Flera gånger har jag velat ge upp. De dagarna hon bara stod och spraka för skänkeln och började stegra när hon inte ville ridas ut. De dagarna vill jag bara sjunka genom jorden. Vad var det för häst jag hade köpt?
Men så kom vändningen. Vi accepterade varandra. Vi började se samma mål och vi började utvecklas ihop. Som häst och ryttare. Nu blickar vi frammåt - och framtiden ser ljus ut.
Vi är ett team - jag & min grå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0