Pyssel med kavajen min ♥

När jag ändå grejade i stallet fann jag min älskling. Hade helt glömt av henne.
Även fast jag ser henne varje dag så har jag inte tänkt på henne. Stackaren.... pratar självklart om min älskade kingsland kavaj. Som hängt i sadelkammaren sedan oktober förra året.
Hon hängde fint på väggen, men hon var dammig och såg bortglömd ut.

Bestämde mig för att det skulle bli hennes dag. Hängde ut henne i solen, dammade av henne med en blöt trasa och sedan tog jag in henne. Tog fram min "klädrulle" och tog bort all övrigt damm. Nu hänger hon fint i min gaderob. I värmen bland mina andra kläder. Tror tillochmed att jag såg ett litet leénde ;)

Jag skämtade bara givetvis där uppe. Så galen är jag inte! Nejmen seriöst. Jag väderar min kavaj högt. Köpte den för 800 :- på Tradera 2009. Helt okej för att vara nästintill oanvänd eller hur?
Jag kan det där med att fynda!
/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0