Som vanligt....

Som vanligt när jag planerar en massa "ska göra..." så blir det aldrig så. Undra om det ligger i min natur eller att jag helt enklet inte kan planera? Lite bådeochskulle jag tro. ;) Dagen blev inte riktigt som det var tänkt....

Åkte som sagt till Vara - satt på Cafeé Nordpolen där min farbrors fru jobbar. Hon är med i en stor tävling som heter "Mack-SM". Och precis som det låter: Svenskt mästerskap i att göra mackor. Man ska helt enkelt göra en helt ny macka med nya smaker som sen blir betygsatt. Så just idag bjöd hon ca 25 personer till att smaka på den här mackan. Den var riktigt god. Lax, rädisor och mango var bara några utav ingrederienserna. Det vore roligt om hon kammade hem SM:et som hon absolut är värd efter denna smakupplevelse (SM:et avgörs i September)
Läs mer om "Mack-sm" här:
Länk

Smala Sussie - förhoppningsvis vinnaren i "Mack-sm 2011"

Kvällen blev sen och vädret blev dåligt - regn.... så ridningen på Corre blev inställd. Typsikt!
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0