Tävlingssugen!

Så otroligt tävlingssugen! Har inte varit ute på evighter känns det som. Senaste gången var clearrounden i Levene. Där jag och Vilja debuterade 80 cm på clearround nivå. Lokal debuten är bestämd. Om nu tävlingarna på den klubben blir av överhuvudtaget - klubben ska stängas ner. De flesta här runt omkring vet säkert vilken klubb jag snackar om....
Men iallafall det var inte nerstängda klubbar jag skulle snacka om: Utan att jag är riktigt tävlingssugen! Clearround eller lokal, bara jag får koooomma uuuuut! Börjar få absitinens. Jag vill komma igång inför inomhussäsongen till hösten.
Förra tävlingen:
(80 cm, 4 fel)

Men åandra sidan ska jag inte klaga. Min kära bloggpartner har inte tävlat sedan oktober förra året. Och då åkte hon av med dunder och brak - Hon fick dessutom en hjärnskakning. Illa det där! Tror ändå att jag får ut min poäng med detta inlägg.
- VI VILL UT OCH TÄVLA!
/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0