Uppdatering

Hej bloggen!
Jag lever. (Ville bara säga det). Både idag och igår har det varit fullt upp. Shopping under hela gårdagen och bio - Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Och idag har vi grejat i stallet hela dagen. Det är inte lätt när man lever ett hektiskt liv. ;)

Vi börjar med shoppingen igår:

Överby, fick med mig två halsband och en tröja. Lägger upp bild senare idag. Jätte mysig tröja i en riktigt baby-blå färg. Som min älskling förövrigt valde ut.
Bio - Sista Harry Potter filmen:
Ett roligt sammanträffade - vi hade bokat bio klockan 21.00 och där träffades vi på Frida. Lite roligt faktiskt, för det var inget vi hade planerat.
Så vad tyckte jag nu om sista filmen? Såg att Frida hade skrivit vad hon tyckte. Och jag håller med henne. Detta var den bästa filmen. Helt klart! Dock tyckte jag de kunde skippat den sista scenen. "19 år senare...." Riktigt löjligt. Men annars var den kanon bra!
Den får 4/5 " :thumbup: "

/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0