Rest in peace ♥


Mina älskade John Whitaker stövlar har gått sönder. TYVÄRR! Blev riktigt ledsen när jag såg att dragkedjan var sönder. Jag har haft mina älsklingar i 3 år - köpte dem på GBG horse show 2008. Vi har varit med om så mkt.... Fälttävlansridläger, placeringar på stor häst och ponny, LA clearround och alla provridnigar de varit med på....men nu är det slut. Vår resa stannar där. Man kan försöka skicka in och fixa kjedjan. Men det kommer aldrig vara detsamma igen....det kommer aldrig kännas rätt igen. Jag ska minnas den tiden med stolthet! Tänk att jag ägt ett par så underbara stövlar.

Jag minns när jag såg dem för första gången. De låg i en låda. Bortglömda och ensamma i Skara Hästsports monter på Göteborg Horse show. De var de första stövlarna jag prövade - vi passade som handen i handsken foten i stöveln. Det var kärlek vid första ögonkastet.

För att hedra mina älskade stövlar lägger jag upp filmer från där mina stövlar har varit med.
Men nu är det slut.....Rest in peace ♥ Jag glömmer er aldrig....



/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0