Vilja: Visste ni att...

....Mamma hittade Vilja i en annons på Bukefalos?
....Vilja är uppfödd på Gotland?
....Jag är hennes andra ägare? (Köpt av uppfödaren)
....Vilja föddes helt brun?
....Vi köpte Vilja osedd?
....Viljas pappa (e: Aerline H) står bara 3 mil ifrån oss?  
....Jag och mamma såg två filmer på henne innan vi köpte henn? (filmade med mobilkamera)
....Ägaren trodde att hon skulle förbli brun då hon inte visade några tecken på att bli skimmel?
....Viljas mamma är travare?
....Vilja hatar att öppna munnen när man tränsar? (Man måste sticka in fingrarna)
....Första gången jag skulle kratsa hennes hovar tog det en kvart?
....Vilja hatar när man klappar henne utanför boxen?
....Vilja var ett monster att rida ut på ibörjan? (Små stegra och vägra gå frammåt)
....Vilja fullstädnigt hatar insekter?
....Jag blev erbjuden att sälja Vilja - men denne ångrade sig när jag sa att hon var 50% travare?
....Vilja följer mig som en hund när jag går bredvid henne?
....Hon kan ibland stå med huvudet i min famn och bara njuta?
....
I vintras vill jag betäcka henne?
....Jag och Vilja fungerade verkligen inte ihop i vintras?
....Jag älskar min häst?
....Jag ångrar inte att jag köpte min prinsessa?

/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0