Jag lever!

Full rulle i mitt liv, tillbringade hela Fredagen och Lördagen tillsammans med pojkvännen. Var dessutom med honom när han tävlade under hela lördagen. Marathon löpning i Vänersborg. Hela 4.2 mil kämpade han sig igenom på en en riktigt bra tid ändå måste jag säga. Duktig pojk!

Idag begav jag mig hem, övningskörde och spenderade några timmar med syster och mor på Överby. Fick med mig lite smått och gott hem. Alltid roligt med lite nytt. Och som det "halsduks-freak" jag är fick jag mig två stycken hem. Opps! Haha, tror jag är något beroende. ;)

Nu ska jag bara fixa lite innan jag kilar ut till stallet. Inte varit hemma på två dagar och då blir det lätt rörligt med en gång. Uppdaterar igen när jag ridit min kusar.

/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0