Pepptalk - till mig själv

Jag lever...har bara haft en lång tanke-process de senaste dagarna ang bloggen (och livet i sig) Jag har kommit fram till följande:
- Min uppdatering suger. Och vet ni varför? Jo jag har mycket som pågår utanför internet-livet. Jag har 4 hästar att ta hand om. Skötsel, mockning, ridning och träning. Utöver det går jag i skolan. Pendlar 3.5 mil varje dag + skolarbete i skolan och som även görs under timmarna jag måste vänta på bussen hem/eller innan lektionen ska börjar. Har dessutom vänner som ska hinnas med + en pojkvän som förtjänar uppmärksamhet. Och på allt detta ska jag dessutom ha ett privatliv. Jag har inte 8 armar och kan inte göra allt. Vissa dagar vill jag bara lägga mig under en sten och aldrig vakna upp. Trots att det pågår mycket i mitt liv nu så väntas det en enorm förändring nästa år. Då jag tar studenten och ska plugga högskola. (Körkortet ska tas innan studenten också)

Jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv. Jag vet inte vad jag vill bli eller vad jag ska göra. Min dröm är att bo på en liten hästgård med ett litet stall och hus samt att ha ett jobb som ger en bra inkomst och för att sedan skaffa barn. Det är målet. Ett vanligt "svenne-liv" helt enkelt. Men just nu känner jag bara bläh på allt som har med bloggen och livet att göra. Men jag ska rycka upp mig. Jag är ingen person som sitter och suckar över mitt liv. Allt kommer att lösa sig - förr eller senare. Jag måste bara ha tålamod.

Tillbaka till bloggen nu då: Som jag sagt tidigare så vill jag ge er en läsvärd blogg. Mycket bilder, åsikter ja rubbet. Men tiden finns inte alltid. Om jag ska få ihop ett riktigt "läsvärt" inlägg så tar det sin tid. Och jag känner en städnig press att det måste vara bra. Jag ska sluta tänka så nu. Från och med idag ska jag uppdatera när jag har lust och när jag har något intressant att skriva om. Det blir platt och tråkigt när man bara skriver:" Förlåt för dålig uppdatering, ska bättra mig osv...." Jag säger bara bläh! USH VAD DET ÄR TRÅKIGT! Ska sluta med det nu, no more..... från och med nu kör jag mitt eget race. Nu är det min hastighet som gäller!
/Denise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kille måste förtjäna din uppmärksamhet?

SLUTA TA HONOM FÖR GIVET!!

Väx upp!

/ Felicia

2011-09-05 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0