Uppdatering + tillbaka blick

Nu ska jag dra ut och mocka 3 boxar, fortsätta greja i sadelkammaren och mysa istallet. Underbara söndag!

Ikväll blir det ridning dessutom. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra? Det var jätte länge sedan jag hoppade - men det är alltid lättare om man har någon som står på marken. Höja/sänka, ändra avstånd osv....hatar att man måste hoppa av och greja. Tappar takten och rytmen när jag måste göra en massa avbrott. Tror ni förstår vad jag menar? :(



Bilder från första hoppasset efter våran långa deppiga vinter. Då inget fungerande. Läs inlägget här
Detta var första gången på flera månadera det kändes som att vi gjorde något tillsammans och att vi ville samma sak. En underbar känsla. Som jag lever på än idag!
/Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0