Svar på tal:

Fick en komentar ang detta inlägget
Utdraget ur texten i inlägget
".....Pendlar 3.5 mil varje dag + skolarbete i skolan och som även görs under timmarna jag måste vänta på bussen hem/eller innan lektionen ska börjar. Har dessutom vänner som ska hinnas med + en pojkvän som förtjänar uppmärksamhet. Och på allt detta ska jag dessutom ha ett privatliv....."

Kommentaren:
"Din kille måste förtjäna din uppmärksamhet?
SLUTA TA HONOM FÖR GIVET!!
Väx upp!
/ Felicia"

Svar:
Förstår inte riktigt problemet? Jag skrev att han förtjänar uppmärksamhet trots att jag har fullt upp. Det står inget om att jag tar han för givet? Och inget om att han måste förtjäna min uppmärksamhet. Vi är ihop och då ska han inte behöva "göra något" för att få uppmärksamhet. Tror du, min lilla vän har fått detta om bakfoten när det gäller min och min pojkväns förhållande. Men tack för att du bryr dig om honom. Det uppskattar han säkert!
Ett litet tips till Felicia: Det hjälper inte att ändra om ordföljden för att få mig att verka dum. Något att lägga på minnet kanske? ;)

/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0